Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
e-Revista LOGO
Atual
Arquivos
Notícias
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Buscar
Cadastro
Acesso
Buscar
Buscar
Início
/
Arquivos
/
v. 11 n. 1 (2022)
v. 11 n. 1 (2022)
Publicado:
2022-07-27
Artigos
editorial
Editorial
Marilia Matos Gonçalves
Approaches to the relationship between cultural diversity and user experience in design products: a systematic review
Christiano Hagemann Pozzer, Vinícius Gadis Ribeiro, Gabriela Zubaran de Azevedo Pizzato
1 - 23
PDF/A
Applicability of Web 2.0 Tools to Enable Design Management in Collaborative Platforms
Giorgio Gilwan da Silva, Anita Maria da Rocha Fernandes, Tiago Vinícius Ficagna
24 - 48
PDF/A
MILPA magazine: editorial design and new perpectives
Tarcila Maria Zanatta, Cristina Colombo Nunes
49 - 69
PDF/A
The user experience in vernacular design and erudite design
Augusto Meurer, Isadora Burmeister Dickie
70 - 89
PDF/A
Acknowledgement and compensation: a study of graphic design national awards
Márcia Cattoi Schmidt, Flávio Anthero Nunes Vianna dos Santos, Célio Teodorico dos Santos
90 - 109
PDF/A
The (im)materiality of the (sustainable) fashion product
Maicon Douglas Livramento Nishimura, Leila Amaral Gontijo, Ricardo Triska
110 - 133
PDF/A
Trends Archaeology: methodological contributes to analyse brand meanings in artistic shows of style.
William Afonso Cantu
134 - 163
PDF/A
Idioma
English
Português (Brasil)
Enviar Submissão
Enviar Submissão