Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
EntreVer - Revista das Licenciaturas
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 4 (2013): A formação docente e o PIBID: dilemas e perspectivas. /
  4. Ensaios Docentes

Alfabetização de crianças e a teoria de Paulo Freire: a experiência do Pibid

Authors

  • Maria Veranilda Soares Mota Universidade Federal de Viçosa, Brasil.
  • Leila Cristina Moraes Universidade Federal de Viçosa, Brasil.

Abstract

ALFABETIZAÇÃO DE CRIANÇAS E A TEORIA DE PAULO FREIRE: a experiência do Pibid.

Downloads

  • PDF/A (Português (Brasil))

Published

2013-09-28

Issue

Vol. 3 No. 4 (2013): A formação docente e o PIBID: dilemas e perspectivas.

Section

Ensaios Docentes

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.