Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
e-Revista LOGO
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 2 (2018)
Vol. 7 No. 2 (2018)
Published:
2018-08-31
Editorial
Editorial
Luiz Salomão Ribas Gomez
PDF/A (Português (Brasil))
Artigos
Creativity in mobile application design: the guideline issue
Virginia Tiradentes Souto
1-23
PDF/A (Português (Brasil))
Design Thinking as a social tool to redefine aging: the third age as an agent of social transformation
Sara Patrícia Martins Gancho, Thiago Janning, Raquel Cristina Oliveira Lima
24-36
PDF/A (Português (Brasil))
Inovação pelo design na indústria moveleira: o polo moveleiro de Lagoa Vermelha/RS
Marcos Antonio Leite Frandoloso, Marcelo Schultz Moreira, Teofanes Foresti, Thomas Germano Battesini
37-54
PDF/A (Português (Brasil))
A identidade de marca da empresa Callalily Pijamas, por meio do prisma da identidade de Kapferer
Diego Piovesan Medeiros, Leticia Pinter Deolindo
55-74
PDF/A (Português (Brasil))
Personas e posicionamento de marca: um estudo de caso do portfólio de cervejas AMBEV
Sérgio Augusto Faria Salles, Rafaela Lemos Albernaz, Carolina Souza Manhães, Alber Francisco dos Santos Neto
75-99
PDF/A (Português (Brasil))
O estilo de vida minimalista x consumo do vestuário de moda
Lourdes Maria Puls, Camila Becker
100-119
PDF/A (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission