, UFSC, Brasil
-
e-Revista LOGO v. 11 n. 2 (2022): e-Revista LOGO - Artigos
Gamification in translation of business DNA
Resumo PDF/A -
e-Revista LOGO v. 8 n. 2 (2019) - Artigos
Os signos da beleza, do feminino e do perfume na publicidade e design de embalagem de Floratta, Cerejeira em Flor
Resumo PDF/A Favor desconsiderar este arquivo que é de 17/07/19 Texto final 20 de julho de 2019 -
e-Revista LOGO v. 10 n. 2 (2021) - Artigos
Analysis of aesthetic minimalism: a view at the creative process in minimalist Brand Design
Resumo PDF/A -
e-Revista LOGO v. 7 n. 3 (2018) - Artigos
Gestão de design & design thinking: uma relação possível
Resumo PDF-A -
e-Revista LOGO v. 7 n. 3 (2018) - Artigos
DNA de marca: Um estudo prático do processo de identiicação
Resumo PDF-A -
e-Revista LOGO v. 9 n. 1 (2020) - Artigos
LEMME-X: an agile approach applied in the creation of personas, sales funnel and customer journey in the company MAKING
Resumo PDF/A -
e-Revista LOGO v. 10 n. 2 (2021) - Artigos
Translation of entrepreneurial attributes into business DNA by entrepreneurs: an analysis from businesses at the ideation stage
Resumo PDF/A -
e-Revista LOGO v. 10 n. 2 (2021) - Artigos
Comparative analysis of the txm business infographic: the use of visual tools to aid in the design creation process
Resumo PDF/A